Stiti oboseala aia cronica? Cred ca sufar de ea si am inceput sa ma ingrozesc de mersul la curse si de a trai la limita de fiecare data orice eveniment la care particip, dar toate trec cand ajung acolo :)))) ๐ฉโโ๏ธ๐
S-a iscat o adevarata cearta pe grupul de Whatsapp al FRAS pe tema unui amarat de sticker de parbriz. S-a ajuns de la a fi lipit pe interiorul sau pe exteriorul parbrizului la intrebari de genul, de ce vorbesc cu tine pentru ca nu esti acreditat. Nu ca ma laud dar sunt acreditat FIA si vad niste lucruri bune acolo, dar stai!!! Pe noi nu ne intereseaza sa fim parte a FฬตIฬตAฬต.
Gata despre asta, avem long, long story about Vodafone Rally de Portugal ’23.
Plecare โ๏ธ miercuri dimineata, Otopeni – Paris – Porto, totul ca pe roate, ireal de precis si de on time, de la parcare – la aterizare. Pfff, nu se mai aplauda!!! Puteti sa va imaginati una ca asta? Nu as fi crezut ca am sa apuc sa vad asa ceva, cum nu cred ca am sa apuc autostrada Brasov – Bucuresti, chiar si pe cea cu 80km/h.
Recunoasteri nu prea avea rost sa facem pentru ca e acelasi raliu de cativa ani…, iar pe proba noua nu ne-au lasat sa intram pentru ca erau prezente si echipajele. Desi prima proba din Coimbra era una acceptabila pentru o proba in oras, au ales sa o scoata din schema si sa faca acolo doar startul festiv, un start festiv ca la carte, cum noi nu o sa avem vreodata.
Shakedown sec, identic cu anii trecuti si ๐ฎ๐ฎ๐ฎ militieni parca din ce in ce mai bolunzi, in doua situatii fiind nevoiti sa o oprim pe madame Mouton ๐ฉโ๐ฆณ ca sa le confirme ca avem dreptul sa fim acolo si ca e safe pentru toata lumea, desi intre noi fie vorba la rally nu e niciun loc safe.
Vineri nimic special, doua probe cu locuri nefericit alese si lumina cam dura, dar hai sa zicem ca ne-am descurcat, iar sambata e ziua cea mai incarcata, agatat masina la iesirea de pe prima proba a zilei, autor Nelut si o alta zgarietura de care nu stiam nimic, oprit la ceva magazin de brico si rezolvat speta cu ๐คช diluant si carpa.
In goana spre a doua proba a zilei, din nou Maps-ul lui Nelut ne-a bagat pe ceva stradute de scuter, dar ne-am descurcat. In varful muntelui ๐ printre bolovanii uriasi se regasea o mlastina si fie ca va vine sa credeti, fie ca nu… al meu a intrat pana la genunchi in ea, in timp ce portughezii erau distrusi de ras. Cand a ajuns la masina un caine era sa ii rupa gambele, fiind oprit la timp de proprietar. Nelut: era sa ma muste cainele, dar cand m-a mirosit s-a speriat sa nu faca vreo infectie!!! Tot el: era sa mor, am intrat pana la genunchi in mlastina si idiotii radeau, a trebuit sa ma chinui si sa ma agat cu mainile ca sa pot iesi, macar la sfarsit m-au aplaudat!!!
Duminica ne-am petrecut-o pe Fafe, eram cumva presati si de intoarcerea la Porto pentru zborurile inspre casa. Mii de oameni din nou, cea mai mare densitate de oameni beti ๐ท pe metru patrat vazuta de mine, un festival al drujbelor turate si ovatii ca pe stadion. Atmosfera asta face ca FAFE sa fie una din cele mai faine probe din mondial.
๐๐๐ง๐ ๐๐ข ๐ฏ๐๐ซ๐ณ๐… Nepotu’ era sa faca rezultat bunicel, dar a cedat fieru’. Cand nu cedeaza fierul o loveste el, cand n-o loveste nu trage si tot asa, viata lui e o drama si de anul asta nici macar rolul de vice nu ii mai poate fi atribuit. Evans a disparut subit printre copaci.
Desi am spune ca statul pe margine te face sa iti iesi din mana, te rugineste, Sordo dovedeste de fiecare data ca nu e asa si ca din omul care ar trebui sa aduca puncte la echipa, e acolo la podium si nu oriunde ci pe a doua treapta a lui. Asta daca nu mai luam in calcul ca urmeaza Sardinia, eveniment pe care l-a castigat in anii trecuti.
Dupa istoria din Mexic unde era lider, Lappi isi spala greseala si obtine si el doua podiumuri consecutive, in timp ce tanarul finlandez Rovanpera castiga cu aproape un minut cursa de la Atlantic.
Gogosile il costa pe Solberg victoria la WRC2, iar Greensmith e acolo ca sa isi adjudece prima pozitie cu doar o secunda in fata lui Oliver si cu 43 de secunde in fata lui Mikkelesen care face podium la revenirea pe prima scena a raliurilor.
Din pacate MSport trebuie sa mai munceasca pentru a-i pune la dispozitie lui Tanak o masina competitiva, estonianul dovedind ca poate sa se bata la victorie atata timp cat masina il ajuta.
Destul despre ei… pornim dupa podiumul de la Powerstage in Gone in 60 seconds varianta 2023 si ajungem la mare limita in aeroport, eu la drop-off, Nelut la rental. Huh, ne-am sters fruntile si Nelut zice: bine ar fi sa intarzie putin ca sa am timp sa trimit pozele…
Zis si facut, doua intarzieri anuntate si o ora de asteptat pana la decolare, toate astea in conditiile in care escala de la Bari avea o ora si patruzeci si cinci de minute si trebuia facut din nou check-in. Deja eram pe cautari si faceam conexiuni cum sa ajungem de la Bari la Roma si bilete de avion pentru ziua urmatoare.
Am pornit telefonul inainte de aterizare si am primit mesaj ca urmatoarea cursa avea si ea treizeci si sase de minute intarziere… Am zis ca mai e o sansa. Luat bagajul de cala, inchis la drop-off si eu cu ursul ala de bagaj la security. Nu e permis, e prea mare si etc. le-am spus ca e vorbit, vorba lui Cornel Gardean, si m-au lasat sa trec. La imbarcari insotitoarea a venit sa vada speta si dupa ce am dat din gene si i-am spus vorbele, a acceptat sa ma ajute. Ne-am urcat in avion si am reusit sa ajungem la ๐ท๐ด Brasov intregi.
PS: nu vreau sa mai aud de curse pana la inceputul lui Iunie, desi pana atunci ne vedem la Arges, nu?