Intr-o buna zi m-am gandit cu groaza ca urmeaza un raliu cat de cat aproape de casa dar care ne va ucide ca si kilometri.
Printr-o oarecare lipsa de luciditate am ales sa mergem cu masina lui Nelut, poate satul sa tot curat la a mea dupa o astfel de expeditie. Am mers cu benzinacioasa lui pe o pana lenta mai tot raliul si am schimbat cazarea dupa cateva zile… Destul de ciudat sa alegi o cazare ok stiind ca vei parcurge probe in trei tari diferite, Austria – Germania si Cehia.
Anyway, a batut Nepotu’ si asa a ajuns la a doua victorie din sezon, moment in care Kalle devenea din nou campion mondial si redesena istoria acestui sport.
A urmat Japonia, un meci fara miza… sau poate doar din prisma obtinerii titulaturii de vice, lupta fiind dusa de Neuville si Evans, englezul iesind victorios din confruntare.
Raman totusi cu cateva chestii faine de aici, tricoul semnat de Kalle si bucuria de a avea acum o sapca din Noua Zeelanda semnata de el, de cand a devenit intaia oara campion si acest tricou de la a doua sa reusita.
Normal ca e uluitor sa vezi o cultura care nu are nici o legatura cu ce ai trait si vazut pana atunci si e interesant sa fi ajuns pe patru continente fiecare cu farmecul ei. Stiti ce mai e uluitor, cum de bezina e 4.35 lei la ei acolosha si la noi e 7 si ceva ๐. Aaaa accizeleeeeee, mortisorii mamicilor lor ๐!!!
Dar sa revenim la oile noastre din 2024 si sa privim in ograda campionatului mondial de raliuri unde avem doua echipe in adevaratul sens al cuvantului si din pacate avem o a treia, MSport, care desi a demonstrat alaturi de Ogier ca se poate bate la titlu, in sezonul trecut cu Tanak la mansa nu a putut tine pasul cu asiaticii pe parte tehnica.
Dupa mintea mea sunt trei baieti care vor putea spera la titlu in acest sezon, Evans, Tanak si Neuville si pentru a mai diversifica as prefera sa fie unul dintre vesnicii aspiranti, Evans sau Neuville. Sincer va spun ca nici in fata celei mai mari sanse din cariera de pilot nu il vad pe Nepotu’ facand pasul in loja campionilor. Sper din suflet ca sa ma insel, dar come on…
Oricum imi pare deja trist sa vad un asemenea campionat in care niciun alt mare producator de masini nu se inghesuie sa-si arate maiestria pe terenul de lupta.
Dar din ce se vede, odata cu intrarea lui Yaris GR Rally 2, lupta in esalonul secund al lui WRC va fi si mai interesanta. Ma bucur ca Solberg jr. ramane in WRC2 dar nu il vad pe Greensmith pe lista provizorie de la Monte. Oricum… intre noi fie vorba, cred ca era peste Munster sau Fourmaux si s-ar fi putut intoarce la MSport.
In fine, numai 13-s norocoase si in sezonul 2024 si pentru ca este vorba doar de bani, vechiul continent alege din nou sa bage grosul si sa aiba 10 etape pentru sine, in timp ce America de Sud rezista cu Chile, Asia cu Japonia si Africa cu Kenia care isi schimba data la origini si se intoarce in sezonul ploios ๐ฉ si ๐.
Sunt bucuros ca voi fi din nou pe baricade si in 2024 si sa nu uit, aruncati o privire la shop, sunt reduceri!!! Si ce era si mai important, vine marfa pentru Monte Carlo.
Aruncati o privire si pe allmountain.ro, incep reducerile si la ei!!! All Mountain, da, partenerii mei .
Va intrebati care-i faza cu Comandaul? Un titlu bun face rating ๐๐๐๐
Va urez ok!โ๏ธ