Raliul celor 3 tari 🍂🥨🍺

Share:

Mai multe articole

🛥 Saptamana altfel 🗯

2. Nepotu’ are regulamentul facut pentru el…

3. Sesks a fost TOP!

4. Nelut a scos-o pe Molly Petit la un snitzel si i-a aratat clipul cand s-a bagat in live-ul ei, am poze!!!

🏰 Trofeul Rasnov ’24 🏰

Era sa uit despre comentariu, va mai zic si despre el, sau ma rezum la festivitatea de premiere cand unul din baietii de la microfon a intrerupt festivitatea zicand: si acum o veste importanta din Campionatului European de Raliuri unde echipajul Simone Tempestini si Sergiu Itu a castigat prima etapa, etapa desfasurata in Ungaria si asta este o treaba mare!

🌵 Road to Kenya 🦓

Stiti si voi ca o plecare pe alt continent se face cu niste pregatiri, vorba aia nu pleci de la Brasov la Spermezeu… Ca oamenii semi-gospodari, impreuna cu Nelut, ne-am luat biletele inspre Nairobi cu 3 saptamani inainte.

Da Doamne sa tina zapada la Comandau!!!

Dupa mintea mea sunt trei baieti care vor putea spera la titlu in acest sezon, Evans, Tanak si Neuville si pentru a mai diversifica as prefera sa fie unul dintre vesnicii aspiranti, Evans sau Neuville. Sincer va spun ca nici in fata celei mai mari sanse din cariera de pilot nu il vad pe Nepotu’ facand pasul in loja campionilor. Sper din suflet ca sa ma insel, dar come on…

Connect with me

Barfa numarul doi este despre bulgarul Gryazin care neoficial, din sezonul viitor va merge cu R5-ul celor de la Toyota si una din etape o va face cu Rally 1. Deja s-ar fi pus pe masa doua milioane si nu de ruble...

A 11-a etapa pentru mine si penultima pentru Campionatul Mondial de Raliuri, sezonul 2024.

In mod normal as incepe cu toata calatoria de la Brasov la Viena de unde l-am cules pe Nelut, acest Fotograf Universal, acest Dolf Laungred al scenei raliurilor.

Dar nu, hai sa incep cu finalul ca sa fie altfel de data asta. Un Nepot neputincios in fata Toyotelor lui Ogier si Evans, dar si in fata colegului de echipa, Tanak, cel care va calca in picioare orice ordin de echipa daca intr-adevar va exista vreunul pentru lupta la titlu. Cu putin norc pentru nepot, Seb 2.0 a fluierat in biserica pe penultima proba si i-a lasat pentru Japonia un singur contracandidat si 25 de puncte in fata estonianului campion in 2019.

Barfa numarul unu, la SS1, proba de la hipodrom, pilot Sordo cu un Ioniq… nimic special in asta, dar acest Sordo va fi noul manager al echipei Hyundai incepand cu sezonul 2025,  ca echipa privata, ca echipa de uzina, ca orice va insemna echipa ce va mai fi de acum incolo.

Doua cazari, Cehia si Austria, in ambele cate doua nopti, prima decenta, iar a doua ne-a ridicat intrebarea, de ce naibii s-ar caza cineva acolo. Adica ok, pe malul Dunarii, dar ce sa cauti acolo?!

In fine, maraton de snitzele pana ce am ajuns la un restaurant in acelasi satuc cu cel in care aveam cazarea. Snitzel, lamaie, ceva salata, trei cartofi fierti si dulceata in care era aruncata o ansoa si ceva maslina cu coada, maslina despre care Nelut zicea ca ar fi fruct.

Barfa numarul doi este despre bulgarul Gryazin care neoficial, din sezonul viitor va merge cu R5-ul celor de la Toyota si una din etape o va face cu Rally 1. Deja s-ar fi pus pe masa doua milioane si nu de ruble…

Mi se pare ca miroase a pisat in masina, dar e doar pentru ca era o balta imensa in Ungaria in ceva buda in care nu mergea scurgerea. A si zis Nelut, eu nu pot intra aici ca am o gaura in papuci!!!

Ideea asta cu organizarea in trei tari imi pare cel putin dubioasa, daca nu cumva de-a dreptul ridicola. Multi kilometri pentru aproape nimic. Daca Cehia e ingusta, predominat in padure, ceea ce face spectaculos totul, Austria si Germania sunt pe drumuri mai late si pe dealuri care nu se mai termina. Ei nu au jandarmi ca la noi si nici firme de paza care habar nu au pe ce lume traiesc, ei au pompieri cu o lista in fata, esti pe lista intri, nu esti pe lista poti sa-ti iei gandul.

Miercuri am primit stickerul, era intr-un plic si scria Media pe el. Toate bune si frumoase joi si vineri in Cehia, pentru ca sambata pe prima proba sa nu putem intra, pentru ca aveam Media si nu Tabard Media, stickerul pentru acreditatii permanenti.

Ne-am luat in furtun cu pompierul si ne-a lasat sa intram. Am parcat in buza probei asa cum facem la toate cursele si la cateva minute a venit un pufos biker de la ADAC cu ceva branza la gura, stiti voi, branza aia care desi nu-ti place sa o vezi, ochiul te duce tot acolo ca in farurile cu faza lunga…. Pe neamt l-a lasat acolo cu tot cu masina, dar noi pentru ca suntem romani, am fost mutati 2km mai departe de proba, in parcarea spectatorilor.

A fost momentul cand am moit toata natia de stancute care ne-au facut de fecale peste tot pe unde au iesit.

Am rezolvat cu stickerul dupa ce am pierdut proba si evident odata cu asta si o trecere de la Cupa Opel Electric, o cupa de… Doamne fereste!!!

Barfa numarul trei, in parcul de service erau mai multe generatoare pe motorina care incarcau aceste Opel Corsa dupa fiecare trecere pe o proba speciala. Deci suntem verzi doar pe la gardul din fata casei, sau cum era aia cu leopardul?!

In fine, urmeaza Japonia, dar pana la ea a urmat lungul drum inspre casa, notabile au fost doua faze, motorina pe autostrada in Austria 2.09 euro/litru si la 2 minute de autostrada 1.46 euro/litru apoi doua degete in nas

Eu: ce faci?

El: smulg un fir…

Eu: si ce faci cu el?

El: il bag in buzunar!

In centru Brasovului dezastru interplanetar, am pierdut 45 de minute inainte sa pot ajunge la munca. Fiti-ar capu’ al dreq Talibane care ai over semaforizat orasul si l-ai ucis cu benzile tale de autobuze.

PS: Mikkelsen duce lipsa de kilometri, toti se intrebau pe margine pe ce proba va abandona.

PS1: Pajari pare inca nepregatit pentru liga superioara, oricat ar vrea bossul JML sa-l introduca in primul 11.