Incalzirea globala coroborata cu neorganizarea Raliului Brasovului in martie a facut ca oracolul din Tara Barsei, Bela Bacsi sa nu mai fie precis si iata-ne in 30 aprilie, dupa Trofeul Rasnov, Croatia Rally si trecerea in noul an ciuciunghez cum suntem inca in orbecaiala de a ne schimba sau nu gumele de iarna!
Nu suntem aici ca sa vorbim despre rezultatele de la Rasnov, alea se pot lua de pe siteuri de specialitate, aici e despre viata de la nivelul solului, printre crengi, frunze moarte si mugurii de viata care isi fac datoria inverzind inca o data pe Valea Rasnoavei, acasa. Ptiu fir-as al dreq!
Nu s-a schimbat mare lucru, se alearga masinile pe circulatie deschisa mai ceva ca in antrenamente, sunt piloti care le tureaza si coboara mai in graba decat urca si clar nepotismele cu locurile de parcare. Fara suparare, nu as mai permite nimanui sa parcheze in cele fix 6 locuri unde se ingramadesc masinile. Doua microbuze ar rezolva problema si ar face ca imaginile fotografilor sa arate mult mai decent si poate sportul asta sa capete amploarea de care are disperata nevoie.
Cum ar fi curatata toata zona de la acul lui Mirea-ti ai dreq, tot dealul ala sa fie plin de spectatori si in zona unde sunt calarite 20 de masini sa fie un ecran imens, ar fi ca afara si s-ar crea precedentul, stiu… Nu ma aberez si cu un foodtruck in aceeasi zona ca ar fi deja SF.
Plin de banda peste tot, e dovedit stiintific ca banda nu te protejeaza si nici nu te face mai responsabil. Stiu ca exista discutii despre cat ar acoperi un panou cu interzis spectatorilor si mai stiu ca trebuie suflat in iaurt dupa cele care s-au tot intamplat, dar securitatea nu se face cu banda alb rosie si nici dupa presupuneri ale unor tipi care au stat sau nu intr-o masina de curse. Am vazut de atatea ori accidente imposibile si victime in cele mai safe presupuse locatii.
In fine, revenind la placerile curselor as face un top al celor mai aromate mirosuri scoase pe tevile de esapament, Rusea scoate ceva puternic din Meganul sau, iar Senchea se apropie, nu stiu cu ce merg dar mirosurile alea ma fac sa imi amintesc de fiecare data de ce m-am indragostit de sporturile cu motor. Din pacate sunt doar aceste doua masini si clasa pe mirosuri nu se constituie 🙂
Au aparut piloti noi si am vazut ceva determinare, nu doar parada modei in bolizi scumpi. Mi-a placut ca s-a reusit tinerea sub control a urcarilor si Doamneee, nu s-au mai spart motoare si n-au mai fost dare de ulei din postul 5 pana in postul Pastelui!!!
Papusica lui Tzache a fost motivul pentru care am facut deplasarea din spatele curtii. Acel S1 completat de Porschele lui Pitigoi si al lui Cristea pe care imi era dor sa il vad la „mansa”. Mai zic de masina liui Fagadar? Imi pare halucinant ca masina aia sa nu poata lua startul la fel cum am vazut la final pe podium un domn care terminase cu bine in combinezonul sau in termen de valabilitate dar care arata mai rau decat cel al unui mecanic ce a mesterit la o masina de offroad dupa o zi noroioasa. Nu nu era murdar, era uzat de parca era mostenit de mai multe generatii, a si zis Cata Stoia pe care il torn voit pentru ca el e un tip care nu are remarci rautacioase niciodata: cred ca doarme cu el de arata asa!!!
Alexandra Teslovan? Da frate! Felicitari ei si lui Adi pentru ce face, felicitari Tzache, felicitari Radu Benea. Nu prea sunt eu in cele mai bune relatii cu el, dar un steag rosu in locul unde eram a facut sa purtam o discutie de 10 minute din care am descoperit un alt om!
O gasca de TCR-uri frumosa tare, multi fani mai ales in ziua de duminica si o vreme ca la carte. Doua zile faine, cu oameni pe care nu i-am mai vazut de mult, aceleasi zambete si salutari seci, plus falsele aprecieri despre cum o ard eu in mondial. Am bagat mici cu prietenul Ienti, nu stiu cum se scrie in limba lui natala, dar traditiile nu trebuie sa moara!
Era sa uit despre comentariu, va mai zic si despre el, sau ma rezum la festivitatea de premiere cand unul din baietii de la microfon a intrerupt festivitatea zicand: si acum o veste importanta din Campionatului European de Raliuri unde echipajul Simone Tempestini si Sergiu Itu a castigat prima etapa, etapa desfasurata in Ungaria si asta este o treaba mare!
Daca se aliniaza planetele ne vom vedea la Ranca! In rest cum ma stiti, deplasari inlesnite de catre partenerii de la allmountain.ro.